سیر مطالعاتی آثار استاد مطهری
“اختصاصی برای هر فرد”

با تکمیل پرسشنامه، سیر مطالعاتی اختصاصی آثار استاد مطهری، متناسب با علاقه خودتان را به طور "رایگان" دریافت نمایید.

عکس استاد مرتضی مطهری

سیر مطالعاتی اختصاصی؛ انتظار به حقی که قرار است با تکمیل یک پرسشنامه برآورده شود.

یکی از درخواست‌های همیشگی مخاطبان انتشارات صدرا (مرکز نشر آثار استاد مطهری) ارائه سیر مطالعاتی بوده است. انتشارات صدرا معتقد نیست یک نسخه واحد می‌تواند برای همه مخاطبان مفید باشد؛ با این حال برای تسهیل مطالعه این آثار، علاوه بر انتشار "معرفی اجمالی آثار استاد مطهری"، سیر مطالعاتی آسان به مشکل را نیز منتشر نمود اما اینک "سیر مطالعاتی اختصاصی برای هر فرد" برای اولین بار ارائه می شود.
اکنون با ظرفیت مناسب موجود در سایت انتشارات صدرا امکان تعامل دوسویه میان ما و شما مخاطبان آثار آن متفکر شهید فراهم شده است. شما مخاطبان عزیز می‌توانید با پاسخ به سوالاتی که در فرم پرسشنامه به حضورتان تقدیم شده ما را در ارائه سیر مطالعاتی اختصاصی خودتان یاری نمایید.

تکمیل این پرسشنامه بیشتر از چهار یا پنج دقیقه از شما وقت نخواهد گرفت.

این پرسشنامه وقت زیادی از شما نخواهد گرفت. برای اینکه سیر مطالعاتی متناسب با میزان مطالعه، تحصیلات و علائق شما تنظیم گردد، ناگزیر هستیم به حداقلی از اطلاعات اختصاصی شما دسترسی داشته باشیم. حفاظت از حریم خصوصی شما وظیفه ماست و داده های به دست آمده فقط یاری گر کارشناسان انتشارات صدرا در جهت تدوین یک سیر مطالعاتی اختصاصی برای شماست.

آثار استاد شهید مرتضی مطهری
نظرسنجی

شما می‌توانید تعامل خود را با انتشارات صدرا افزایش دهید و در ترویج افکار استاد مطهری مشارکت داشته باشید.

این طرح در حال حاضر به صورت آزمایشی انجام می‌شود و حتما با دریافت نظرات شما عزیزان ارتقاء پیدا خواهد کرد.
انتظار داریم با شروع این طرح، تعامل با باشگاه مخاطبان انتشارات صدرا افزایش پیدا کند و در گام‌های بعدی این شما مخاطبان گرامی باشید که در نشر افکار و اندیشه های استاد مطهری مشارکت فعال و موثر داشته باشید. با تکمیل پرسشنامه همچنین می‌توانید متناسب با علائق و توانایی‌های خود، با انتشارات صدرا همکاری نمایید.

ویژگی های سیر مطالعاتی اختصاصی

متناسب با ویژگی های هر فرد

هر کس طرح مطالعاتی خودش را دریافت خواهد کرد. ویژگی‌هایی چون سن، رشته تحصیلی، مقطع آموزشی، جنسیت و شغل شما مدنظر قرار خواهد گرفت.

بر اساس سابقه مطالعه افراد

طرح مطالعاتی هر کس بر اساس کتاب‌هایی که قبلا خوانده و موضوعاتی که بیشتر مورد علاقه اوست، تدوین خواهد شد.

رایگان بودن

برای دریافت این طرح و گذراندن آن در تمام مراحلش، نیاز به پرداخت هیچ هزینه‌ای نیست و تنها شرط ضروری، تکمیل دقیق پرسشنامه است.

پاسخ به سؤالات در زمان مطالعه

در مراحل مختلف طرح مطالعاتی شما، کارشناسان آثار استاد مطهری همراه‌تان هستند و می‌توانید سؤالات خود را از طریق ایمیل برای ما ارسال و پاسخ را دریافت نمایید.

نحوه دریافت سیر مطالعاتی

icon-o-1-svg

تکمیل پرسشنامه

این مرحله حداکثر پنج دقیقه زمان خواهد برد.

icon-o-2-svg

بررسی و تأیید پرسشنامه

اگر در فرم تکمیل شده ابهاماتی وجود داشته باشد، کارشناسان ما از طریق ارتباط با شما ابهاماتی که مانع تدوین سیر مطالعاتی خواهد بود، برطرف خواهند کرد. این مرحله حداکثر سه روز زمان خواهد برد.

icon-o-3-svg

تدوین سیر مطالعاتی اختصاصی

فرم شما پس از تأیید اطلاعات در اختیار کارشناسان خبره و مسلط بر آثار استاد مطهری قرار می‌گیرد و بر اساس پاسخهای شما آثار به حضورتان معرفی می‌گردد. این مرحله حداکثر دو هفته زمان خواهد برد.

icon-o-4-svg

ارسال سیرمطالعاتی اختصاصی +دریافت کد تخفیف ویژه 30%

از هر طریق و قالبی که خودتان قبلاً در پرسشنامه مشخص نموده‌اید، فایل نهایی سیر مطالعاتی به حضور شما ارسال خواهد شد. شما می‌توانید با تخفیف ویژه‌ای که هدیه گرفته‌اید بر اساس سیر خودتان آثار استاد مطهری را از طریق سایت انتشارات صدرا خریداری کنید.

پرتکرارترین پرسش های مخاطبین درباره طرح مطالعاتی

 این طرح کاملا رایگان اجرا می شود. انتشارات صدرا (مرکز نشر آثار استاد مطهری) برای رفع نیاز مخاطبان اقدام به اجرای این طرح کرده است.

با توجه به حجم بالای درخواستها و اینکه تدوین سیر مطالعاتی اختصاصی هر فرد نیاز به بررسی دقیق کارشناسان دارد، فایل نهایی به ترتیب برای مخاطبان محترم ارسال می گردد. تلاش انتشارات صدرا بر این است که این کار در حداقل زمان ممکن انجام شود.

از صبر و شکیبایی شما سپاسگزاریم.

با توجه به رسالت انتشارات صدرا مبنی بر ایجاد دسترسی آسان و مطلوب به آثار استاد مطهری، یک هدیه ویژه(کد تخفیف 30%) به افرادی که درخواست سیر مطالعاتی دارند تقدیم می گردد. مخاطبان گرامی می توانند حداکثر تا یک ماه بعد از دریافت سیر مطالعاتی خود کلیه آثار استاد مطهری را با تخفیف ویژه 30%  دریافت نمایند.

نظرات مشتریان

مهم ترین بسته های مطالعاتی آثار استاد مطهری

  • دوره کامل آثار استاد مطهری (۱۲۴جلدی)
  • دوره کامل آثار استاد مطهری بدون آثار فلسفی (۱۰۰ جلدی)
  • دوره آثار فلسفی استاد مطهری (۲۴جلدی)

برای مشاهده هر کدام از بسته های فوق روی نام آن کلیک کنید.

آثار استاد شهید مرتضی مطهری