سیر مطالعاتی با موضوع کتاب های آشنایی با علوم اسلامی استاد مطهری
نظر به درخواست‌های مکرر علاقه مندان آثار استاد شهید آیت‌الله مطهری در خصوص ارائه سیر مطالعاتی آثار آن شهید؛ انتشارات صدرا برای افرادی که تمایل دارند،مسیر مطالعه کتاب‌های آشنایی با علوم اسلامی آن استاد فرزانه را پیشنهاد می‌کند:

مسیر مطالعه کتاب‌های آشنایی با علوم اسلامی (استاد شهید مطهری)

1

کلیات علوم اسلامی جلد اول (منطق، فلسفه)

این کتاب جلد اول مجموعه کلیات علوم اسلامی است. جلد اول از این مجموعه شامل دو بخش منطق و فلسفه، جلد دوم مشتمل بر سه بخش کلام، عرفان و حکمت عملى، و جلد سوم دربردارنده دو بخش اصول فقه و فقه است. ویژگى مهم این سلسله مباحث این است که چون در اصل، تقریرات درس‌هاى استاد شهید مطهری براى دانشجویان سال‌هاى اول دانشکده الهیات و معارف اسلامى دانشگاه تهران بوده، با بیانى روان و شیوا و قابل فهم براى مبتدیان نگارش یافته و براى افرادى که با اصطلاحات پیچیده علوم اسلامى آشنایى ندارند، درک و فهم آن‌ها از طریق دسته‌بندى مطالب و شرح اصطلاحات، بسیار آسان گردیده است.

خرید کتاب کلیات علوم اسلامی جلد اول (منطق، فلسفه)

2

کلیات علوم اسلامی جلد سوم (اصول فقه، فقه)

این کتاب جلد سوم از مجموعه کلیات علوم اسلامی است. جلد اول از این مجموعه شامل دو بخش منطق و فلسفه، جلد دوم مشتمل بر سه بخش کلام، عرفان و حکمت عملى، و جلد سوم دربردارنده دو بخش اصول فقه و فقه است. ویژگى مهم این سلسله مباحث این است که چون در اصل، تقریرات درس‌هاى استاد شهید مطهری براى دانشجویان سال‌هاى اول دانشکده الهیات و معارف اسلامى دانشگاه تهران بوده، با بیانى روان و شیوا و قابل فهم براى مبتدیان نگارش یافته و براى افرادى که با اصطلاحات پیچیده علوم اسلامى آشنایى ندارند، درک و فهم آن‌ها از طریق دسته‌بندى مطالب و شرح اصطلاحات، بسیار آسان گردیده است.

خرید کتاب کلیات علوم اسلامی جلد سوم (اصول فقه، فقه)

کلیات علوم اسلامی جلد سوم (اصول فقه،فقه)
3

کلیات علوم اسلامی جلد دوم (کلام، عرفان، حکمت عملی)

این کتاب جلد دوم از مجموعه کلیات علوم اسلامی است. جلد اول از این مجموعه شامل دو بخش منطق و فلسفه، جلد دوم مشتمل بر سه بخش کلام، عرفان و حکمت عملى، و جلد سوم دربردارنده دو بخش اصول فقه و فقه است. ویژگى مهم این سلسله مباحث این است که چون در اصل، تقریرات درس‌هاى استاد شهید مطهری براى دانشجویان سال‌هاى اول دانشکده الهیات و معارف اسلامى دانشگاه تهران بوده، با بیانى روان و شیوا و قابل فهم براى مبتدیان نگارش یافته و براى افرادى که با اصطلاحات پیچیده علوم اسلامى آشنایى ندارند، درک و فهم آن‌ها از طریق دسته‌بندى مطالب و شرح اصطلاحات، بسیار آسان گردیده است.

خرید کتاب کلیات علوم اسلامی جلد دوم (کلام، عرفان، حکمت عملی)

4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *